Τίτλοι Ειδήσεων

 

Online διαφήμιση αυξάνεται PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 24 Νοέμβριος 2009 19:29

 

 

Οι δαπάνες για διαφήμιση σε απευθείας σύνδεση θα αυξηθεί κατά 7,6% το επόμενο έτος, λένε οι σκηνοθέτες την έκθεση «Το Διαδίκτυο εμπορικής προώθησης». Ad Βαρόμετρο ", ανέφερε σε απευθείας σύνδεση από την έκδοση του έργου" The Guardian.Οι εκτιμήσεις είναι πιο αισιόδοξοι για το 2011, αναμένεται να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 15% κάθε χρόνο.

 

Η έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Ευρωπαϊκή Interactive Advertising Association (EIAA) - για την οποία είναι συνδεδεμένα μέλη, όπως η AOL, BBC, MTV, eBay και λιανοπωλητές Condé Nast δείχνει ότι κατά την επόμενη περίοδο θα αρχίσει να αποκτήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις αγορές θα αυξήσει τις πωλήσεις και τους προϋπολογισμούς που θα δαπανήσει για διαφήμιση.
Περισσότερες από τις EIAA έχουν δείξει ότι, ενώ η τηλεοπτική διαφήμιση εξακολουθεί να αισθάνονται τις επιπτώσεις της ύφεσης, μνημεία, όπως ITV.com, η οποία ασχολείται με την παροχή προγραμμάτων
απευθείας σύνδεση, να γίνει μια αυξανόμενη ελκυστικότητα των μεγάλων εμπόρων.
Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε έχει σε εννέα ευρωπαϊκές αγορές και έδειξε ότι η μεγαλύτερη αύξηση, κατά 33% καταγράφηκε στο βίντεο διαφήμιση, καθώς και η προώθηση της κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται κατά 20%.
Πηγή: Evz