Τίτλοι Ειδήσεων

 

Κατάληψη στο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης για τον μαθητή που τραμπούκισε καθηγήτρια – Τι απαντά η ίδια PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 28 Ιανουάριος 2020 09:39

  alt Σάλος έχει προκληθεί στο Κορδελιό με την υπόθεση του μαθητή που τραμπούκισε και έβρισε χυδαία την καθηγήτριά του για να του σβήσει μία απουσία με το βίντεο να γίνεται viral.

Οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Κορδελιού τάσσονται στο πλευρό του και κάνουν κατάληψη εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο την αντίθεσή τους σε ενδεχόμενο ποινικής δίωξης του μαθητή. Παράλληλα κατάληψη πραγματοποιούν και μαθητές άλλου γυμνασίου που βρίσκεται στην περιοχή.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στο συγκεκριμένο ΕΠΑΛ, πριν από έναν χρόνο. Τότε ο μαθητής τιμωρήθηκε με αποβολή. Στο βίντεο ο μαθητής ωρύεται και με πολύ επιθετικό και βίαιο τρόπο, απειλεί την καθηγήτρια, προκειμένου εκείνη να του σβήσει μία απουσία.

Η καθηγήτρια με δηλώσεις της στο Open έδωσε τη δική της απάντηση για τον τραμπουκισμό που δέχθηκε και την ψύχραιμη αντίδραση της λέγοντας τα εξής: «Με τα παιδιά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Μέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας πρέπει να είμαστε σαν σε εκκλησία. Όμως ακόμη και αν τα παιδιά δεν κάνουν ησυχία μέσα στην τάξη, εγώ πρέπει να είμαι ψύχραιμη. Είμαι εκπαιδευτικός δείχνω τον δρόμο», είπε χαρακτηριστικά.

 
Κεραμέως: Περιστατικά βίας δεν έχουν θέση στα σχολεία

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως κινητοποιήθηκε άμεσα και ζήτησε την διερεύνηση του περιστατικού που έχει προκαλέσει σοκ στην εκπαιδευτική κοινότητα με την εικόνα μαθητή να απειλεί καθηγήτρια. Η υπουργός με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόνισε:

«Περιστατικά βίας κάθε μορφής δεν έχουν θέση στα σχολεία μας. Το βίντεο που αναπαράγεται τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο και φέρεται να καταγράφει αδιανόητη συμπεριφορά μαθητή προς καθηγήτρια σχολείου για διαγραφή απουσίας, διερευνάται ήδη αρμοδίως, ώστε να ληφθούν τα ενδεδειγμένα μέτρα, εφόσον επιβεβαιωθεί η γνησιότητα του. Τέτοια περιστατικά δεν είναι (και δεν μπορεί να είναι) η εικόνα του σχολείου. Στηρίζουμε απαρέγκλιτα τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας για το σχολείο που τους αξίζει».

Πηγή